onsdag 11 oktober 2017

Lite framsteg


Idag visar jag julkort
med fågel på från ett set Hunkydory.
Håller på med albumet
Skickar efter och testar till albumbladen.
är nu på 4:e sidan och snart klar med båda sidorna
på den . När jag sen gjort 5 :e sidan klar .
kan jag börja med de större korten
som ska in i mitten på sidorna
och göra fram sidan och sista sidan klar.
Kul är det .
Men får bli i omgångar.
Kram på er


Visar lite av albumet .
har bilder från födsel och framåt i livet.
Får användning av min fina bokhörn
till sidorna.



Tack för titten önskar

2 kommentarer:

Camilla sa...

Underbart julkort med jättesött motiv o snyggt papper!
Kram och ta hand om dig!

bili sa...

Så fint julkort med söt liten fågel. Visst är det kul att göra album. Jag ska göra ett till vårt barnbarn med bilder från i somras, men staarten går trögt. Har inte börjat än, kan inte bestämma mig för storleken. Tycker fotona har fel mått. /kram bibbi