söndag 19 januari 2014

Mitt första försök

God söndag kväll på er
Jag har kommit hem efter en trevlig dag på K-Design
Vilken dag, började med att jag knappt inte sovit
en blund ....värk,värk.
Till slut kom jag iväg till Kattiz
för att starta att göra en korsett men
det ville inte något idag.
Kattiz som gjort flera retades
hela tiden  ( på sitt snälla sätt ), men det var min
första och hade inte flera spetsar så det får bli att
inhandla dem Men jag blev ganska nöjd
pappret och nyckeln kommer från 
K-Design. Det var lite kyligt ute
eftersom det tog två timmar innan 
vi kom hem, var en stund hos pappa på sjukhuset
men imorgon får han komma hem
imorgon blir att måla av köpt nya färger
och papper och cardstock.



Tack för titten önskar 

1 kommentar:

bili sa...

Så snygg!!!!! Gillar den. Enkel och effektfull. Snyggt med blomman. Ha det bra. kram bibbi