söndag 19 maj 2013

Uppdatering


Ja då har det köpts två lådor som ska fyllas med blommor det är
så bra att ha dem där man sitter och i lådan med ungefär samma
färg. Ställde fram dynorna inom räckhåll och min lampa den till
höger om dynorna är ett måste för mig, dagsljuslampa den andra 
över är till där pappren klipps. Älskar ordning och reda .
Cardstock har jag snett framför och under bordet i hängmappsbyrå
Bra för det blir inget damm på dem , det är en skjutmappsbyrå
från Ikea som köptes för bra tid sedan.
Blixten på kameran och jag var inte vänner idag, men strunt i det för det är sol
inatt har det regnat så det blev frisk härlig luft och igår klippte jag
gräsmatta tills jag tog totalt slut det blev en del, men skönt
Det ska sättas dahlia lökar idag de sista som är kvar.



Ha en underbar söndag i solen önskar

3 kommentarer:

Majsan sa...

ÅHH såå snygg förvaring till blommorna!!
jag har också mina blommor i lådor ungefÄr likadant, så perfekt så att dom inte bli dammiga :)

KRAMAR MAJSAN

Åsa/asamia sa...

Tack för att jag får kika in i ditt pysselrum. Snyggt med alla fina färger och lådor. Man blir sååå pysselsugen.

Susy sa...

Så himla snyggt du har det!

KRAM SUSY