lördag 6 oktober 2012

Härliga Lördag

 
 
 
 
 
 
Godmorgon mina vänner!
Fick en härlig överaskning igår kväll, blev att äta ute
för broder och svägerska kom och det blev till att
äta ute.....oh va gott, och svägerskan hade stickat
till vårt barnbarn ( goa och värmande strumpor)
som vanligt i snabb takt....hon sover kanske inte...haha
Bäst var väl att hon även bakat kakor till min
födelsedag på måndag, mina favorter och en till sort ,
vi själva är urdåliga på att fira när vi fyller
 men hon har hjärnkoll. Vilken underbar svägerska
man har....hon är vår.....egna, så det så.Ha ha
Så i vår sen får man ta och gå av sig allt som blivit för
mycket,. Känner starkt att denna lördag blir en bra dag.
Ha en helt underbar Lördag.
 
 
 
 
Soliga lördagskramar.
 
 

2 kommentarer:

Annelie sa...

Titti du är ju härlig<3 Tack för igår det var trevligt! Jätteroligt att överraska:-) Vi ses i eftermiddag. Kram

Gittans Pysselsida sa...

Så härliga sockor...det behövs för det börjar redan bli kallt ute.
Vi hade 0gradigt i morse när klockan var fem och jag var ute med katten.
Så säger jag GRATTIS i förskott då!
Ha en fin helg och måndag!
Kram Inga