tisdag 3 januari 2012

Nålförvaring

En till förvaring del 3.
Den kom till av att jag satt och tittade på glaset jag fått över efter
partylite ljuset, sparar alltid dessa . Pappret kom från överskottslådan
med alla småbitar, sen satte jag på fjärilar med chalk på i rostfärg.
faktiskt har jag inte använt chalken för jag trodde den va svart.
Band kommer även de från mina korgar för de kommer upp på väggen sen.
Tog ideen från Kattiz sida och tog en svamp till botten att sätta
dem i  , sett dem men var inte på det , men nu ska det va
riktidgt organiserat här , Nästa del blir banden efter mina
pärmar är klara. Satt idag och tittade runt lite och UPPS
så har det ändå glömts en födelsedag......visste inte det.
Så det blir till att göra ett killkort.

Utomhus är det ingen snö men en stor sol.
Känns lite bakochfram.
Men mig gör det inget att det inte kommer snö
för efter julen så får det vara.


Ha en underbar dag.

6 kommentarer:

Desirée-ScrapDees sa...

this looks really lovely!

Majsan sa...

ÅH wow så fiffigt, supersnyggt!!!

Kramiz Majsan

Lena sa...

Hej Titti!
Vilken snygg nåldyna du har gjort med fina papper. Här är ingen sol, bara grått och trist. Jag är dock glad över att slippa snön. Ha det gott. Kram Lena

Lotta sa...

Snygg förvaring! kram

Kattiz sa...

Jättefin förvaring och tack för att du länkade tillbaka till mig :)
Kram Kattiz

Lena sa...

Så gullig och praktisk förvaring!!

Kram Lena