tisdag 10 januari 2012

Förvaring




Godmorgon på er. Har nu förstått varför man mått skräp igår
Vädret, vill inte ha snö.
Men fick i söndags tag i fler skyltar till mina mappar
till det görs 25 x 30 cm stora wellpappskivor x 2
sen övningkörskyltar som går åt 3 skyltar till
varje , dela dem på mitten .
På kanterna är det Tim Holtz tissue paper.
framsidan dekoreras med ett mönster papper
och skrift med storybook .
Jag bara tog en skrift från korgen.

Ska möblera om i mitt lilla rum för äntligen
har jag kommit till skott med hur det ska va.
Så det blir under denna dag så jag slipper
sitta och titta ut i fönstret på detta elände
vi har nog ändå fått mindre än andra
ca 4 cm......


snöiga hälsningar och ta det lugnt.



2 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Hej och god fortsättning!!!

Du ligger då i och jobbar på ... Visst är det smart med övningskörningsskyltarna till dies förvaringarna!
Här uppe i Lillpite har vi nog närmare 50 cm snö! Thomas har fått skotta så mycket, så nu funderar han på att skaffa en snöslunga...
Annars så är allt bara bra. Ska försöka att ta mej lite tid att pyssla, mellan all tvätt som måste tas reda på...

Var rädd om dej vännen!

Kram // Kikki

Sindra sa...

Jag samlar också på mig övningskörningsskyltar för att göra om min förvaring, men jag har inte bestämt riktigt än hur jag vill ha det, eller rättare sagt, jag har inte fått tag i det jag vill ha än... ;)

Här är det bara lite pudersnö på backen, men det är vackert och lyser upp, så jag klagar inte :)
Kramis