torsdag 8 december 2011










Idag kommer det ingen bild på något jag tillverkat.
Men blev glad för att det har i veckan kommit ett
syskonbarn och det ska komma ett till....KUL.
så 4:a på kort tid . Ny generation. Härligt.
Hoppas de får en härlig framtid.
Blir frisserad idag, behövs inför jul
det är på lördag 2 veckor kvar...
snö finns pyttelite, själv klarar jag
mig utan men för barnens skull.
Och dagen före julafton skulle mamma
fyllt år, åren går så fort, 10 år sedan hon gick bort
 har man åldrats med den känns som man är
 stenåldersmänniska men då har man några år till 50. UUURRP.
Visserligen orkar man inte mycket.
Yrseln tar ut sin rätt...
Men det blir nya tag.
Nångång.
Så jag hoppas ni tittar in här
och läser mitt svammel.
Måste ha lite ur mig, för man har ju inga arbetskamrater.
Saknar lite av babblet om allt och absolut ingenting.
Men ska bli kul att träffa  barnen till julen
och pappa och Ing-Britt.

Ha en underbar torsdag.

1 kommentar:

Karro sa...

Jag kikar in här titt som tätt men är dålig på att kommentera! Ska skärpa till mig:-)

Det sägs att det ska bli busväder här ikväll och imorn.. Hmm, hoppas det inte kommer allt för mkt snö:-/ Borde få på snökedjorna på traktorn och sätta på plogen!

Härligt att gå till frissan! Skönt att bli ompysslad en stund:-)

Kram på dig faster!