lördag 3 december 2011

Härliga Lördag och godmorgon.
Plockas och fixas.
Visar mitt stafflikort med ny stämpel
Cassie`s Rendezous
Sugar Nellie från Funkykits.
Pappret är Maja Design.Bladen SL.
Bilden blev uppsatt på en ny spellis
  nr 20. Och en ny die från MD,
de har legat en tid och mitt bord har
blivit deras eget så det var bara att börja,
de har legat en tid och inte kommit till anv.
dags alltså...
charmsen är nyinköpt en liten flicka
sitter längst ner på ovansidan ihop
med bandet där det möts, och det togs från korgen.

Men nu ska det träffas och ha skoj i eftermiddag
med sonen och hans familj.
Ska bli så härligt.

Är ni interesserade av charms i både bronze
och silvriga har till dem även ringar och kedjor,
Priset är 9 kr för 3st och med kedjor och ringar monterade 15 kr.
 Har köpt en del men kan inte anv allt
Har  Klocka, Big ben ( London ), dinosaurier så söta
helgjuten alltså ej ensidiga, Pojke eller Flicka i silver-färg,
Klockan och Bigben och det finns nya Fjärilar, Nycklar
 de är i bronze. Bilder kan skickas via mejl.
Frakt är det enda som tillkommer
och det är inga stora summor det handlar om.
de ligger i påse med tre av varje.
Hör av er, vid intresse.


Ha en underbar dag

1 kommentar:

Lena sa...

Hejsan!
Vilket gulligt kort. Gillar stämpeln och dina nya dies. Jag har charms så jag klarar mig ett bra tag. Är så roligt att handla och jag har köpt på mig massor. Ha en trevlig helg. Kram Lena