fredag 29 juli 2016

Nya sidor


Ja här kommer 2 sidor till barnbarnets scrapbok
som jag gör varje omgång han är här,
så han kan titta och komma ihåg i framtiden.
Har följt honom sedan ultraljudsbilderna.
Kommer mera från Kolmården m.m

Börjar med badet som han älskar 
minst några timmar om dagen blir det.
Och bilder från Bamses Värld

Har retat mig på mitt pysselbord
som ser ut som ett kaos .
Har börjat att ta lite i taget
för iderna kommer hela tiden.....

Så inom en snar framtid ser jag bordet .
Men har även julkort som ligger halvfärdiga

Skaparglädjen kommer i omgångar
så bäst att passa på


Sida 1


Sida 2

Soliga hälsningar från

4 kommentarer:

bili sa...

Fina sidor. Så kul att göra "minnes"sidor, även kul att ha när barnbarnen blir stora. Jag håller också på att "samla" på mig bilder och texter till ett sms-album, hur det nu ska bli. Vårat barnbarn har redan blivit 12 veckor. Tiden går så fort, varje gång man träffar honom är det framsteg. I torsdags vred han huvudet i 90 grader och såg sig om, om och om igen. Ha det så bra. kram bibbi

Ulla sa...

Så trevligt för honom att ha och titta på när han kommer till dig och som ett minne då han blir större att minnas tillbaka på.
Kram Ulla

Åsa/asamia sa...

Å vad roligt med så fina minnen. De kommer han ha roligt med i många år. Du gör så fint!
Kram ♥

Lisa-olsi sa...

Härliga LO:n, roligt minne för barnbarnet.
Ja det är bäst att passa på att skapa
när anfallen kommer :D Städa undan på
pysselbordet hinner man sedan, det ligger ju kvar :)
Ha en bra vecka.
Kram Lisa