lördag 26 mars 2016

Jag är kär..


Gjort kort med de nya Maja Design , Summer Crush.
Älskar deras papper .
Använde mina nya metallhörn som inköpts
perfekta i storlek.
Bakom är klockan die från Tim Holtz
har lite kvar av dem för den har jag sålt iväg. ( die )
Bården längst ner är oxå från Maja Design pappren.
Även papper och motiv kommer där ifrån.
Halvpärlor från korgen.

Sonen har hjälpt mig med min dator
en fläkt behövdes bytas.
Så skönt när han kommer och 
med sitt lugn och fixar.
Trodde den skulle dö snarast...
mamma data nörd som jag är.




Text inköpt på FB i
utstansat och klart.




Härliga påskafton kramar från

4 kommentarer:

bili sa...

Så bra du har det som har en son som kan fixa dataproblem :) Snygga kort, gillar dina motiv på gamla bilar/mc som du gör så snygga kort med. Önskar dig en fortsatt trevlig helg. Själv sitter jag proppmätt av god mat. kram bibbi

Camilla sa...

Jättefina kort båda två. Härliga motiv:)
Kram och ha en underbar vecka!

Unknown sa...

Läckra kort! Bil bilderna de är så passande åt killar! :) Varifrån har du hittat dessa fina? Tack för tipset om grattis diesen!! Ser ut som att jag ska komma över dem :)
Kram från majasscrappade.blogg.se

Anonym sa...

Åh,så fint ♡ ...
/Kram