söndag 3 januari 2016

Till en vän

Ja då bloggar man på nytt år 
Härlig att få träffa familjemedlemmar,
under julhelgen.
Vi har nu äntligen fått till det sista med 
tapetsering av pysselrum och en vägg med datorer
som inte är fixat än , rörigt.
Åkte och tittar på skiva och ett skåp eller byrå.
Det va så mycket folk så det blev inte klarare
bild av vad man önskar på väggen.
Får bli senare. Rensar fortfarande med pyssel
Visste inte jag hade så mycket....vart kommer allt ifrån ?
Har kommit fram till att här ska inte handlas
på länge.

Men fått ihop ett kort till min vän som fyller 50 år


Ha en skön söndag

6 kommentarer:

Anonym sa...

God fortsättning på det nya året,hoppas det blir fantastiskt!

/Kram

bili sa...

Vackert kort, fint färglagt. Önskar dig också ett gott nytt år. Ha det så bra. kram bibbi

Camilla sa...

Jättefint kort med ett sååå sött motiv och fina dekorationer:)
Kram och må så gott!

Lisa-olsi sa...

Jättefint kort i skönt grönt,
söt stämpel som du färglagt snyggt :)
Roligt när det börjar bli klart i rummet.
Hoppas du får ett bra scrapår :)
Kram Lisa

Lene sa...

Hej vännen... tack för titten inne hos mig! Du är mycket duktigare på att blogga än jag är... så många fina kort du gjort!
Kram

Unknown sa...

Hej och god fortsättning på året!
Vilket härligt vårligt kort! Så fina färger och snyggt med sugrören! Nog är det konstigt hur mycket pyssel matrial man har ändå vill man bara ha mer då man ser nåt fint! :) Hade bestämtmig för köpstopp på papper efter julen.... jo jo hitta såna fina på rea här i stadens pyssel affär så nog kom jag hem med flera förpackningar hi hi!
Kram Maja / majasscrappade.blogg.se