lördag 7 mars 2015

Påsk igen


Hej min kära vänner
Här visar jag ännu ett påskkort av dem.

Och i renoveringen går det sakta framåt.
Men i förrgår gick diskmaskinen sönder
så det blev till att byta den mot en ny.
Ja ibland kan man bara skratta....
veckan fylls nu av en som kommer och mäter 
upp altandörrarna så det blir bra och 
vi får även nu se en bild på vad vi köper..
och i scrapprummet fortsätts det med 
spackling för att närmsta dagarna börja 
med att tapetsera, sen har det blivit 
bestämt att det ska bli ett sovrum
så mitt scrapp ska in i datarummet 
och det blir till att fixa därinne med 
efter det är fixat dörrarna och köket
som även ska tapetseras.
Men dörrarna får vi inte göra själva
för då gäller inte garantin på 20 år.




Härliga lördagshälsningar från

4 kommentarer:

Cornelia sa...

En stoooor renovering är det på gång här... men så fint och skönt det blir när allt är klart!

Gulligt påskkort har du fått till mitt i röran också!

Ha en fin helg!

Camilla sa...

Åh, vilket sött påskkort. Jättefina dekorationer:)
Lycka till med renoveringen!
Kram och ha en fin söndag!!

Margareta/Mormormargareta sa...

Härligt påskkort du visar! Det blev jag verkligen glad av att titta på!
Tack för ditt besök i min blogg och för din rara kommentar - och visst har du rätt i att det är svårt att fotografera helvita kort - särskilt när det är gråväder ute!!
Idag bjuder jag på nåt färggladare efter lördagens scrappträff ;-)
Kram!!

Lisa-olsi sa...

Fint och gulligt kort, söt stämpel
och sköna färger, orange gör en glad :)
Vet inte om du gjort fint på din blogg nu
eller om jag har missat det,
hur som haver är det riktigt fint :)
Ha det gott!
Kram Lisa