onsdag 4 mars 2015

förstår du


Härligt mina vänner det går sakta framåt
visar ett kort som ett av barnbarnen ska få.

ute blir det bättre och bättre 
men igår var ingen skojig dag snö som slutade
bara en bit härifrån halvmilen från oss kom det
ingen snö , har nu tittat på vädret och det ska bli 
varmare från imorgon och på söndag härlig sol
och varma grader.

projektet med renoveringen blir bara större
för jag får så härliga känslor när allt blir 
nytt runt omkring mig så jag tycker 
allt är så skoj nu i röran...hihi


Ha en underbar dag önskar

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint påskkort, fina papper. inte många veckor kvar till påsk. Ha det bra. kram bibbi

Sindra sa...

Viket fint påskkort! Tiden bara rusar iv äg och snart är ju påsken här! Jag har bara gjort två påskkort. Det är inte så bara för att vara mig. Jag skickar inte påskkort sen flera år tillbaka. Det är synd egentligen för det är också en fin tradition. Men till jul skickar jag många.
Kram

Margareta sa...

Såå fint påskkort! Brukar inte göra några såna - men kanske....
Blev lite inspirerad!!
Kram!!

Camilla sa...

Jättesött påskkort i ljuva och fina färger:)
Kram och ha en trevlig helg!

Scrap och Ting sa...

Men vilken sött kort!
Så härliga färger också :)

Anonym sa...

Så gulligt ♡ ...
/Kram