lördag 3 januari 2015

Nytt kort och min diesförvaring


Här kommer ännu ett Grattiskort som blev av den nya diesen
som är just nu favoriten .
Blommorna är från glasburken måste få dem att minska
i antal.....ja sakta men säkert.
Dies är spellbinders Heirloom Oval.


Här visar jag min dies förvaring som jag hittat på
själv, har ArtBin väska som jag inte kommer
överens med .
Använde och klippte om magnetarken i väskan
så de passar i kuvertet som jag köpt på ebay.
Perfekt lösning för mig och har en plast väska
till dem , så de kan följa med på träffar.


Baksidan

soliga lördagshälsningar

2 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Tack för besöket i min blogg..kul att återknyta bekantskap...du är en av de första jag blogga med!! för c:a 4 år sedan ujuj vad tiden går.
Men du...jag gillar den diesen också...har du ett namn på den som du vill ge mig...
Kram

Ulla sa...

God fortsättning på det nya året !
Skrollade ner lite och så att du gjort i blått också så flott.
Kram Ulla