torsdag 11 december 2014

Jaha då var det klart....



Hoppas jag iallafall....
De är alla lagda på lådan för detta år.

Alltid lika roligt att få ihop dem.
för det bästa av alla korten är de
handgjorda.

Idag har vi fått 1mm med vitt ute
som säkert är borta i morgon.


Är tokig i dessa motiv.


Det övre kortet är till Lena

Kortet under är till Lene
de är bland de första som hängde med
på min blogg för ett antal år sedan.


Kortet här nedan är till Majsan.
Hon får alltid till så fina kort 
och jag får aldrig dit mer en hälften ..hm




Önskar en trevlig dag till er.

7 kommentarer:

bili sa...

Riktigt fina kort alla tre. Skönt att kommit så långt att ha lagt dom på lådan. Jag har sålt av på mina så jag måste göra några till för att det ska räcka att skicka iväg, men jag har några dagar på mej. Ha det bra,
kram bibbi

Camilla sa...

Tre underbart vackra julkort. Man blir sååå glad när man tittar på dem. Du är jätteduktig Titti!
Kram och ha en trevlig helg!

Ulla sa...

Vilka underbara julkort alla lika fina.
Kram Ulla

Cornelia sa...

Jättefina julkort till dina vänner, som kommer att bli sååååå glada!

Petra/Trollet sa...

Så jättefina julkort! De kommer bli så glada när de får dem! Kram

Eva sa...

Hej Titti! =)
Åh så mkt fina julkort du gjort!
Har en liten aning om att du gillar Bildmålarna!? ;-)
Så jag antar att du passat på handla lite nu när de säljer ut. Mkt tråkigt att de måste lägga ner. =(

Vill önska dig en riktigt God Jul!
Kramizar Eva

Lisa-olsi sa...

Jättefina kort :)
Det översta har en ursöt stämpel.
Ha en trevlig helg!
Kram Lisa