fredag 21 februari 2014

Dagarna bara går och går


Det kommer ingen bild idag och på ett tag 
för mitt ME / CFS har verkligen tagit tag i mig
sover mycket för kroppen orkar inte mycket nu
Sätter mig i pysselrummet men får inget gjort
hoppas det kan minska när det nu blir ljusare
ute. Har haft goa barnbarnet här en omgång och 
jag är helt slut, ( och jag vill vara med han
så mycket det bara går) Men behöver sova 
många av dagens timmar.Hoppas de hittar
något botemedel för denna sjukdom för
  är trött på att vara trött , men mitt hopp
går till forskningen.
Trevlig Helg på er

Ha en underbar dag 

2 kommentarer:

bili sa...

Ta det lugnt, vila när det behövs. Våren kommer och det blir ljusare.
Ha det så bra och pigga på dej. kramar bibbi

Camilla sa...

Hoppas att du känner dig piggare när våren kommer och det blir lite varmare. Jag har själv svår muskelvärk så jag förstår precis hur du känner det.
Va rädd om dig!
Kramar