söndag 14 juli 2013

Inköp


Igår kväll hemkommen från Oslo.
Har varit och handlat i butiken som har det mesta av allt.
Tur var dottern med för de tog inga betalkort mer än från Norge.
Men i denna butik hade kunnat fördrivas med ett långt besök
de hade så mycket fint, svenska pappren var billigare än hemma.
Kändes lite konstigt att köpa en del från Sverige.
Men det blev en del stämplar och nästa gång blir det 
att åka till flera, för det är lilla julafton för mig.

Vi har haft tur med vädret så nu längtar man till en liten skvätt regn.
Nu har första veckan gått av semestern för min man.


Tack för titten och välkommen tillbaka önskar

1 kommentar:

frubards pysselkök sa...

God morgon vännen!
Jag är inte alls avis på dej, och ditt underbara inköp! Där skulle jag också velat vara...
Jo, man kan som säga att det varit lite körigt hos oss ett tag, men nu kan det ju bara bli bättre...
Tänk att vi har den förmånen att få uppleva att få barnbarn. Det är svårt att förklara för dom som aldrig varit med om det...
Nu ska jag titta runt i din blogg när jag äntligen hittat tillbaka. Skulle tro att det är underbara alster, som alltid...

Kramen tillbaka // Kikki