måndag 25 februari 2013

Vill ni smaka

Här visar jag kort med flicka där flera skulle vilja bli bjudna.
Måste ta att lära mig av Majsan mer , mina ser så fattiga ut.
Jag sitter här och är lite sliten av barnvakt i Oslo, men hur
mysigt som helst, han är otroligt duktig på att fixa allt själv.
Säger alltid till och visar hur han vill ha allting, hur smidigt som 
helst när han vill gå ut och sova några timmar för det älskar han
hämtar han overall strumpor och mössa, äta, då ska det dukas,
vill alltid hjälpa till , det var en härlig tid bara att få han för oss själva
kan inte bli bättre, får väl se till att de åker bort i sommar så 
mormor och morfar får egentid med honom.
Ikväll kommer hans mamma och pappa hem efter att ha varit
och gjort London, där hon fick en ring och frieri,
det har Sofies mamma o pappa vetat om sedan innan jul
och jag höll mig......det var svårt men, jisses så härligt.



Soliga och sköna hälsningar från 

5 kommentarer:

scrapparewa sa...

Tycker inte alls att det ser fattigt ut! Hur gulligt som helst!
Åhh, låter härligt med frieri ooch stundande bröllop, då har du något att se fram emot!! Tänk att få göra ett fint bröllopskort till dem, superkul!!! :)
Kanske det blir bröllopsresa så du kan få lite mer egentid med barnbarnet?
Kramis!!

bili sa...

Jättefint kort, sött motiv och lagomt med dekorationer :)
kram bibbi

cissi sa...

Vad romantiskt det låter att förlova sig i London! Ha en trevlig vecka!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Majsan sa...

Hej goa söta Titti,

men vadå ser fattigt ut tycker att det är alldeles fantastiskt vackert kort, såå snyggt med blommorna och bladen och så fina fjärlischarmsen :)

Ja vi måste ju träffas så att vu får lära oss av varandra, vore så kul :)

BAMSEKRAM MAJSAN