torsdag 21 februari 2013

Gratulerar

Härliga torsdag här kommer jag.
Här fixas och donas det för jag ska träffa barnbarnet....Jippi
Han är med oss själv för mamma och pappa åker till London.
Hoppas de får det riktigt härligt med sina vänner.
Idag är det faktiskt nära till att solen bryter igenom,
hoppas vi får en solig och härlig dag.
Visar er kortet som gjordes med riktigt våriga och härliga
färger. Pappret som stansat som dies bakom motivet är Bildmålarna
med tulpaner och textstämpeln är från dem, utstansat med 
en spellis. Motivet tror jag är Inkido eller om
 det var panduro, minnet är kort, men intensivt
när det är påslaget där uppe....hihi
 Blommorna kommer från Woc där även rosorna är från.



Tackar för titten


6 kommentarer:

Annica Grip Fager sa...

Jättefint kort!
Härligt med barnbarn.
Ha en bra dag
Kram/Annica

scrapparewa sa...

Mysigt grattiskort!!! Man blir glad av de härliga färgerna!
Barnbarn på egen hand, finns det nåt bättre?? Knappast!!!
Ha det så kul och njut!!
Kramis!

Majsan sa...

Hejsan goa vännen,

ÅHH vad härligt att får täffa barnbarnet, hoppas att ni får det riktigt mysigt :)

Superhärligt vårigt kort, nu längtar man ju ännu mera efter våren ;)

BAMSE STORA KRAMAR MAJSAN

Rozzan sa...

Wow, vilket ljuvligt kort :) härliga våriga färger, precis vad vi behöver :) ha det så mysigt med barnbarnet ♥
Tack för dina fina ord i min blogg, vilket också gjorde att jag hittade hit.
Kramiz

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Ulla sa...

Hej ! Har inte hunnit varit inne hos dig på flera dagar men oj vad du hunnit med att göra flera underbara kort.
Kram Ulla