torsdag 31 januari 2013

Gratulerar

 
 
 
 
Ja ni vänner här kommer kort på Gitarr spelande och det ser ut som
Per Gessle....hihi den är från Bildmålarnas nya stämplar.
Papper kommer från deras äldre kollektioner.
dies Marianne Design och Spellbinders.
Har problem med min yrsel så det går inte fort.
Har nu varit två gånger hos läkaren och det
var inte fel på mitt blodtryck.Så det är bara
och vänta och se, de hittade inget på kardiologen
heller, man är väl ett mysterium.
Skoja bara....
 
 
Ha en underbar kväll alla, från
 

5 kommentarer:

Ulla sa...

Håller med dig han liknar Per Gessle lite så snyggt det blev härliga gröna färger.
Kram Ulla

Lotta sa...

Hej Titti! Åh vad fint kort! Hihi, ja lite lik Gessle är han faktiskt! Hoppas din yrsel blir bättre snart! Kram Lotta

Iffa ...... sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar inne hos mig, så kul att du lämnade en så att jag får veta att du brukar hälsa på hos mig =) + att jag då kunde hitta hit till dig =)
Vilket fint kort du gjort här! Så fint färglagt och supersnygg die.
Ser att du oxå gillar Stickles =)....själv skulle det inte gå att pyssla utan det för mig, finns nog med på varenda alster jag gör,hihi.
Ha en fin helg!
kram Iffa

Sissel sa...

Kjempefint guttekort med veldig fint motiv.
Rammen rundt er også nydelig.
Klem Sissel

scrapparewa sa...

Jättefint kort med minigessle!!! Snygg dies, är det spellbinder?
Den vikningen är så himla kul att göra!
Har inte varit här på ett tag så nu ska jag vandra runt lite hos dig!
Ha det bra och stor kram!