torsdag 6 december 2012

Pensionen...lite till jul

Ja nu mina vänner har vi fått snö så vi tiger...haha
Igår kom det mycket snö och blåste det men inte så kallt.
 Man håller sig inomhus. För det kom nog 20 cm
igår och det är så vitt och fint , här ute på landet får det
ligga vitt Lille hunden Pim pim vill inte va ute
 i snöyran så här vändes det i dörren.
 Det blev en del avåkningar igår, fattar inte
förr körde jag  ca 60 mil varje dag och höll mig på vägen
många kör alldeles för fort i sina nya fina bilar och tror att
inget händer dem...jaja
 
Här kommer ett kort till pensionärer som har fullt upp
värre än när de jobbade, men de är värda att få göra 
vad de vill ...

 
 
 
Gjort ett kort med motiv Julstrumpa från Justrite.
Har en del bär till övers , så de hamnade vid blomman.
Visste inte vad jag skulle göra med dem.
 
 
Tack för titten och hoppas ni gör snöänglar i snön.
tycker så mycket om dem, sitter kvar från barndomen.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Jättefina kort båda två, ja nu får vi kanske vara nöjda med snön hoppas bara det ligger kvar till jul.
Kram Ulla

Majsan sa...

Hejsan goa Titti vännen :)

Men jösses vad du har hunnit med mnga underbart fina kort sedan jag hann titta in hos dig, du är helt otrolig vad du hinner med :)
ÅHH vad jag gillade det översta kortet, såå underbart motiv och såå himla snyggt :)
Och julkortet är ju också så superfiint, såå fint med don röda bären ;)

Javisst skulle det väl vara roligt att få sitta och scrappa ihop med dig och få massa härliga idèr från dig ;), det måste vi väl kunna fixa eller hur, vill ju så gärna träffa dig :)

HA DET SÅÅ GOTT OCH TA VÄL HAND OM DIG VÄNNEN!!

BAMSEKRAM MAJSAN

Sissel sa...

Kjempefint julekort, flott pensjonist kort, veldig koselig motiv :)
Vi har litt julesnø og mange kuldegrader, hvitt og fint ute :)
Ha en fin adventshelg.
Klem Sissel