onsdag 2 november 2011






Här sorteras det för fullt för spillet går till ett dagis för större barn.
Kul att spillet kommer till använding. Så själv började jag sortera
bland cardstocken och skar ut en del bitar som jag gjorde lite kort med
och det blir mera , ni vet ju själva hur mycket spill det blir, hos mig blir det
lite extra för jag ser inte riktigt som de som är duktiga,  men den som ger sig..
Gick sedan över till mönstrat papper...ojoj. Så det blev lite 10 cm x 10 cm
kort och de känns så små men ack så skojigt det var.Blommorna tog jag från
 lådan gjorda av cardstock och mönstrat papper och lite brads, band togs
 från korgen och stämplar från lådan , skar ut skrivytor utav mina olika dies
Spellis, Nellie Snellen m.m
flugan har jag köpt på ebay, sen skrev jag ut lite bilder för
 jag fullkomligt älskar skrivaren.
Man behöver inte mata en laser med patroner.
Det var så skoj att det kommer bli fler...



Hoppas på en riktigt skön dag till er alla.

1 kommentar:

Lena sa...

Hejsan!
ja, spillådan den brukar svämma över här. Ibland får jag ett ryck och gör av med lite. Fina små kort du har gjort. Det är roligt att göra i andra storlekar än det vanliga ibland. Ha det gott. Kram Lena