söndag 9 oktober 2011






Tillverkat ett julkort med den jättefina julby´n på.
Själv har jag njutit hela helgen...gott
och födelsedagen blev kanon
var med vänner och bara njöt.
telefon ringde en del och grattade
kul, de minns. En gammal vän
hon glömmer aldrig, helt ortroligt.
minns inte hennes..suck
men hon ringer varje år.
I fredags så ringde det och kände inte
igen numret så var lite avvaktande först
men det var Kicki (frubard) från Pite
blev så chockad först, men det va hur
kul som helst att prata med henne.
Så min helg hade redan börjat bra.
Tack Kicki för ditt härliga samtal.


Ha en go söndag.

2 kommentarer:

frubards pysselkök sa...

Ett sånt vackert julkort! Och vilken underbar stämpel! Vill också ha den...

Tack själv för ett trevligt samtal. Hade jag vetat att du fyllde år, så hade jag ju sjungit för dej :-)
Men nu får du en jättestor grattiskram av mej istället (via nätet)...

Ha en jätteskön söndag.

Kram // Kikki

Lena sa...

Vilket vackert julkort du har gjort. Jättefin stämpel. Då får jag säga GRATTIS i efterskott till dig. Ha en bra vecka. Kram Lena