onsdag 28 september 2011







Det sprudlar i min hjärna. Älskar att sitta och göra
kort och det var ett tag sen , tidigt imorse blev
detta gjort och fick tänka lite för jag klippte
det jag hade målat fel... hm.Tidigt eller??.
Så detta blev det slutgiltiga använde mig
av papper från Bildmålarna, spellis tags,
Stämpel från sugar nellie, apple pip,
MS punch runt om motivet och på
baksidan så går det att skriva
till den som får den. och stämpeln
är från North Star Stamp.Och Cs.
ned nedre är på tagsen med texten.
Gjorde ett stop på kortet med halvpärlor
det användes till tagsen även
men i mindre storlek.

Kul ni tittar in hos mig.

3 kommentarer:

Maya sa...

Heisann Britt-Marie :)
Og tusen takk for sist!!
Så koselig å treffe deg i virkeligheten :)
Håper du hadde en flotters dag på messen, og att turen hjem gikk fint!
Ser du fikk handlet litt å kose deg med ;)
Nyydelig kort, med lekre papirer!
Ha en strålende dag, med masse pysselkos :)
Klem fra Maya

Lena sa...

Vilket fint kort du har gjort. Söt stämpel och vilka snygga tags. Ha det gott. Kram Lena

frubards pysselkök sa...

Så gulligt kort! Du är nu fenomenal på att få ihop så fina kort...
Och så ser jag att du hunnit med en tripp till Norge också. Vilken upplevelse det måste ha varit!

Här går livet sin gilla gång. I kväll ska jag träffa mina "gamla" tjejkompisar, från tiden då vi var ute och dansade. Vi försöker att träffas minst 1 ggr/år. Vi äter gott och så sitter vi och surrar förstås...

Nä, nu ska jag in i duschen och sen göra middag till mina karlar.

Ha en underbar onsdagskväll.

Kramelikram // Kikki