torsdag 9 december 2010

9 veckor...

Har nu (på lördag) fixat 9 veckor men det går sakta.

Vi ska fira julen i Oslo, stortrivs med det.

Allt är färdighandlat, det blir alltid mer konstigt nog.

Kul att se att ni är inne och tittar på min sida

det är så roligt att många följer mitt öde.

Men jag ska bli bra någon gång.

Hatar detta , men det är bara att härda ut.

och det kallas att jag inte är sjukdomsfall

pga min mek klaff som sattes in sept.2006

Ingen sa då att man kan få dessa problem (1 %)

Då hade jag aldrig tagit den , när man ser i backspegeln.

Men har faktiskt lyckats med att fixa Handikappskort

så nu kan jag stå var som helst (nästan) i hela eu. De ni.

Hoppas alla har det skönt , även om det nu råkar vara på väg mot Jul.

Ta hand om er vi höres.

3 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Jag önskar dig allt gott...skönt höra att du blir bättre...även att du tycker det går sakta..
Ha en skön helg//Kram

Lena sa...

Krya på dig och ha en trevlig helg. Kram Lena

frubards pysselkök sa...

Härligt att höra att det går framåt. Och kul för dej att fira jul i Oslo...
Ha en riktigt skön helg, för det ska jag.

Kram // Kikki