torsdag 26 augusti 2010

Fick en Award från kicki blev jätteglad. Det blir min första jippi.
Med en uppmaning att hämta den i hennes blog. Mina namn
som jag kallas är Titti eller snowflake för jag älskar snöflingor.
Heter annars Britt-Marie men det är nästan ingen som säger det.

Det värmer gott i hjärtat när man får dessa ord om sig.

Britt-Marie/ snowflake´s pysselrum

en blogg som jag har haft bland mina favoriter ett tag. Ni måste bara kolla in hennes kort...


Awarden går till på följande vis

:-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.

-Tacka och länka till den man fått den av.

-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.

-Berätta sju intressanta saker om dig självDet finns så många scrappare som är värda denna award. Många av er vill hellre en varm kommentar än en award, och det accepterar jag. Jag är dålig på att lämna kommentarer i bloggarna jag besöker, men jag lovar att hädanefter ska jag ALLTID lämna några ord där jag varit...I alla fall så är det till dessa tjejer som jag skickar AWARDEN. Hoppas att ni tar emot den, och ger den vidare...

Cathy/ Åsa Hon gör mig alltid glad och i scrappartagen med sitt lugna sätt.

Yvonne : Älskar att titta runt i hennes blog hon gör otroligt fina alster och kort

Lenas papperspyssel : Bjuder på sig själv och andra, får alltid en ide när man tittar runt i hennes blog

Sandra ekeblad : Var bland de första som jag följde när jag började scrappa och gav mig mycket ideer. Hon gör otroligt fina kort

Leamons blog
Hon målar otroligt fina kort så man blir avis varje gång det kommer ett nytt kort...

Annas pyssel Denna blog har följ länge och blir alltid inspirerad när man tittar på dina fina kort och hur du målar...önska jag bodde närmare dig så man kunde få en kurs...hehe

Inger-marie : Vilken underbar blog du har tittar in för att få se alla dina fina kort

Detta var mina nomineringar. Nu över till de 7 sakerna att berätta om mej själv:

Nr 1 Älskar min familj och min hund OTROLIGT mycket. Efter min hjärtoperation 2006 med efterföljande stroke så blev allt annorlunda. Har efter den bara tunnelseende så därför tränar jag varje dag att måla, har aldrig förrut varit intresserad av det men nu.....

Nr 2 Är mycket envis

Nr 3 Omtänksam

Nr 4 Älskar Livet.....

Nr5 Har dåligt tålamod för jag vill att det mesta ska hända , helst innan....hehe

Nr 6 Älskar att göra personliga kort

Nr 7 Älskar att vara ute i naturen

Hoppas ni fått en bild av hur jag är, så därför önskar jag er allt gott.

Kramar från Britt-Marie/ snowflake

2 kommentarer:

Lena sa...

Hej på dig!
nu har jag suttit en bra stund och kikat inne hos dig. Oj, vad mycket fint du har att bjuda på. Supersnygga kort du gör och tack för all inspiration.
Tack så mycket för dina snälla ord om mig. Jag tackar 1000 falt för awarden. Jag tar gärna emot den, men den stannar hos mig sedan.
Jag kommer åter och tittar in till dig, det är då säkert. Kram Lena

Anonym sa...

Hej Titti!
Jättekul! Hoppas att ni alla tre där hemma i skogen mår bra. Här i småland lunkar dagarna på, har haft helt hysteriskt mycket på jobbet sedan jag kom tillbaka från semestern. Julia hälsar så mycket! Få se om vi kan komma hemåt en sväng i september.

Kramar från Anja! :-)